28 Ekim 2014 Salı

Bursada siktiğim oruspuuu

yaşanmış sex hikayeleri sitesine selamlar diyerek başlamak istiyorum. Şuanda bu yazacaklarım gerçekten aklıma bile geldikçe çıldıracağım cinsten. Çünkü bu yaşadığım sex anısı kadar daha önce sevişmemiştim.  Yaşım 24 adım selim ankarada yaşıyorum. Bursaya tatile gittiğimde yaşadığım gerçek seks hikayelerimden birisi. Herneyse lafa geçeyim biz geçen sene bursaya tatile gittik orda yazlık kiraladık. yazlıkların yandaki yerlerde birçok kızlar var görseniz şortlar var altlarında kilot yok am kokusu alıyordum resmen. Burnum kokusu iyidir yada benim işime geliyor neyse ben çapkınımdır birtanesinin peşine takıldım hergün aynı saat 1 tane kız arkadaşıyla yürüyüşe çıkıyor denizin karanlık sahil yolundan yürüyorlar. ben 2 3 gün takip ettikten sonra sonunda gittim karanlıkta merhabalar dedim. korktular önce. Ve sonra ne zaman çıkacaksın diye bekliyorduk 3 gündür seni görmeycek kadar aptalmıyız diyince utandım. Utanmana gerek yok hoşumuza bile gitti tatlı çocuksun gel sende bize eşlik et dedi. yanındaki kız biraz sesssizdi. bu kız yırtık oruspu belli. neyse kızları yazlıkta evlerine bıraktım yarın için yanlız bu kızla sözleştik telefonda aldık. Gece iyi geceler pis sapık diye mesaj atmıştı bende öyle deme sen sapık halimi görmemişsin diyince. Yarın göreceğim dedi. benim kalbim sabaha kadar attı yarak sabaha kadar onu hayal etti. bir sonraki gün kapıya çıktım bir geldi üstünde incecik bir kapri götünün arasına giriyordu kilot giymemişti. neyse hadi gidelim bakalım sapığım diyince iyice kudurdum. denizin karanlık sandalların olduğu yere gittik direk aynı anda dudaklara sarıldık ben çok azmıştım bunu teknenin kenarına kuma yatırdım hafif sular geliyordu aldırmadık. sırt üstü yatırdım amına açtım yaladım. daha sonra sok nolur diye bağırmaya başladı. direk aldım çocugumuz olacakmış diye korkmadan soktum tam 2 saat 4 defa boşaldım kalktıgımızda topallıyordu amına götüne kaymıştım. eve gittiğimizde çok acımasızdın yatamıyorum diyordu ama yine istiyordu 1 gün sonra yine yaptık derken tatil bitti. o da memleketi istanbula döndü. en son bana hamile kaldıgını aldırdıgını söyledi. geçen ay tekrar buluştuk bir sonraki yazıda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder