28 Ekim 2014 Salı

Teyzemin Komşusunu Siktim

Yaşanmış sex hikayesini sizlere anlatmak istiyorum. Geçen sene istanbula gitttik bu arada ben 24 yaşındayım esmer uzun boyluyum. Biraz arakdaşlarımın fırlama dediği uçanı kaçanı kaçırmaycak yapıda biriyim.  neyse istanbula teyzemlere gittik. Hayatımda ilk defa istanbula gitmiş bulundum. Teyzemlerde istanbulun çok sakin bir mahallesinde oturuyordu 4 katlı bir bina. bu binada oturan komşuları genelde yaşlıydı çok sıkıcı diye diye durdum. Tüm bunları derken 2 gün sonra yaşlı kadının yanından mini etekli bir kız yukarı çıkmazmı benim sikim daşşağım birbirine girdi. Teyze dedim bu kız. Teyzem bu kızın karşıdaki hatice teyzenin torunu olduğunu ve her yaz gelip 1 ay felan kaldığını söyledi. Ben zevkten uçuyordum. Teyzem anlar gibi oldu ama çaktırmadı. Teyzeme dedimki teyze hadi komşuya gidelim sen anladın ben bu kızdan hoşlandım diyince teyzemde kafa biridir. Akşam evlerine gittik kız açmadı kapıyı oturma odasında yarım saat oturduk benim gözlerim kızı arıyordu . sonra kız bir geldi üstünde naylon kırmızı pijama bizlere hoşgeldin yaptı karşıma oturdu. Üniversite okuyormuş oruspu. bununla baya kesiştik. direk sonuca gidiyorum zamanım yok. birkaç gün sonra bunu eve attım o götünü başını siktim arkadaşlar geldiğimde daha detaylı anlatacam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder