28 Ekim 2014 Salı

Dayımın kızıyla olan sex anılarımız

Selam ben batuhan size 8 sene once basimdan gecen bir olayi anlatacagim bu olay yeminle gercek 8 sene once dayim ameliyat olacakti ve annemle babam hastaneye gittiler bende yanliz kalmayayim diye dayimlara biraktilar annemler gece oldu gelmediler ben ise aradim onlari gelmiceklerini soylediler Bu ara ben ise dayimlarda kaliyorum 2 tane dayi kizi ve ben. Bunlarla yan yana yattik kucuk olan coktan uyumustu bile ben ise uyku girmedi gozume. Buyuk olana baktim uyumuyor. Ben ise uyku gelmesini beklerken bana sarildi buyuk ola. Ben karsilik vermedim tabi cunku daha cok kucugum. Bana birden opusellimi dedi bende tamam dedim basladik opusmeye. O zamanlar bisey Nlamiyorum tabi. Seneler seneleri kovaladi ama biz her hafta biseyler yapiyoruz. Babaabbenmelre gidip sevisiyoruz ben onu memelerini opuyorum amininyaluyorum. Bizim kac kere opusup sevistigimizin sayisi yok 60 ta olabilir 80 de. Neyse bu evlenndi biz hala devam ediyoruz. Ben bi kere bunlara gitti kocasi gece vardiyasinda calisiyordu. Benimde ayagim sakatti. Birbirimizle o kadar yatmisligimiz var ama birbirimizden cekniyoruz. Neyse benim telegonumu eline aldi borwling oynaya basladi bende onu izlemek icin yaklastim ve cesaretimi toplayim elimi memesine attim tepki vermedi. Ayagim sakat oldugu icinde fazla hareket edemiyodum Memesini oksamaya baslamdim ve o telefon oynuyor aldim telefonu elinfen fitlattim. Basladik opusmeye. Bu arada bu olay yasanirken 17 yasindayim o 20 Neyse basladik opusmeye deliler glbi sonra memelerini yalamaya basladim sonra amcigina gelmisti amcigini deliler gibi yalayip icime cekiyordum 5 dm surdh bu boyle sonra bana yetmezmi dedi. Bende tamam dedim yere sirt ustu yattim. Onceden bu ustume cikar amina yarrami surtururdu kizligi bozul olmadigi icin l. Neyse Beb sirt ustu yattim birde yarrami yalayip islamaya basladi derken birden yarramin ustube pat diye oturdu beb sasirdim bu arada otururla oturmaz bir ciglik sardi odayi neyse aklima geldi ulan bu evli degilmi kizligi tabi olmaz diye. Neyse basladi ustumde ziplamaya Benim ayagim sakat pozisyon degistiremiyorum ustumde ziplaya ziiplaya kendisi bosaldi bana yetermi dedi ben birazdaha dedim ve ziplamadan sonra ben kasildim ve cekil dlye bagirdim ve ozamana kadar hic bosalmadigimm kadar bosaldimm dollerimi elime akitmistim pecete getir dedim ve bana ne gerek var dedi ve onlari agzina aldi yuttu. Simdi ise 1 yasinda cocugu var ara sira sikismek icin gidiyorum bana vermiyor orospuu ama sikersem pis sikcem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder