28 Ekim 2014 Salı

karım kudurmuştu

Merhaba değerli vipsexhikayeleri.com  okurları   Zeki çok iyi arkadaşımdı hazır giyim dükkânı vardı. Çok ta çapkın biriydi. karısı hafize ise tam bir köy karısı ama taş gibi kütür kütürdü. İri iri memeleri saklamayan bluzu dar ve uzun eteği ile pembe yanakları ile sanki herkese gelin beni sikin diyor gibiydi. Hâlbuki zeki iri yarı boylu poslu vurdu mu oturtur koydu mu siker bir Anadolu delikanlısıydı.     Zeki 28 yaşlarında karısı hafize 25 yaşlarındaydı. Ben ise 36 yaşındaydım eşim Nuray 32 yaşındaydı. Eşim Nuray minyon ufak tefek ufak göğüs kalın dudak ince bel geniş kalçalı bembeyaz bacaklı sıradan bir kadındı. Sex yaşantımızda fantezilere artık epey yer verir olmuştuk. Bir ara hafize bizim eve geldiğinde karımla özel sohbet ederlerken kocasının ona hemen her gün en az üç vurduğunu deyince karım kıskanmıştı.     Bizde ancak haftada iki üç çıkıyordu oda Nuray istediğinde yoksa ben her zaman hazırdım. Nuray işte yoğun çalıştığından ancak hafta sonlarında ve tatil günlerinde veriyordu. Bir gün sikişten sonra tekrar sevişmek istedi seviştik aradan bir zaman geçti tekrar sikiş istedi kıvrandı kudurttu beni sikimi kaldırdı ve zorlada olsa tekrar seviştik ama dizlerimin bağı çözülmüştü. Bir daha istese tık çıkmazdı çünkü çok uğraşmıştık.     Ertesi günü yine sevişmek istedi siktim onu yarım saat sonra bir daha istedi yine siktim ama artık benimki kalkmıyor gibiydi. Artık bir an önce dönüp uyumak istiyordum. Bir şey demedi ertesi gece gene sikiş istedi benden bir kez bile çok zor çıktı. Sikim neredeyse yara olmuştu. Nuraya ne oldu kız kudurdun mu dedim. Oda evet kudurdum dedi. İkinciyi de istedi ama bende tık çıkmadı ilk kez bir kadın karşısında başarısız oluyordum. ( )   Ertesi günü geceden korkmaya başladım ya gene sikişmek isterse diye. Zilli en açık içi tül geceliğini giydi odaya geldi eyvah dedim gene am verecek ama o amı sikecek hal mi bıraktı bende zilli. O kadar uğraştı benimki ile türlü oyunlar yaptı ama ı ıh tık yok kalkmasına kalkıyor ama inmiyor meret rezil olmuştum. Ona yahu ne oldu kaç gündür iliklerimi boşalttın dedim. Oda gülerek nerde sende ilik mi varmış yahu iki günde pestilin çıktı. Yarak istiyorum beni inletecek köpürtecek diye dem vurmaya başladı.     Ona yahu kız ne oldu anlatsana bana neden bu yarak düşkünlüğü doymuyor gibisin dedim. Oda evet doymuyorum. Hafize çok şanslı ona kocası her gün üç dört vuruyor sen iki üç günde bittin dedi. Bende kız inanma onlara nerde her gün üç dört musluk mu bu dedim. Oda sana inanmıyorum ama o işi de çözeceğim dedi. Nasıl dedim. Oda gülerek ya üstümde deneyerek yada başka üstte deneterek dedi.     Bende ikinci şıkka razıyım birinciyi kabul etmem dedim. Oda hele kesin öğreneyim bak her gece üç istemiyor muyum dedi. Artık zeki ile daha samimi olmuştum. İşi çözmem lazımdı yoksa bizim karıyı üç posta nasıl sikecektim her gün. Zekiden dekolte bir bluz aldım doğum günü hediyesi bahanesi ile. O bana oldukça indirimli veriyordu. Ertesi günü gülerek zekiye yahu senin bluzu açık giysi diye aldım ama Nuray yengen bunun neresi açık giysi bu her zaman giydiğim sıradan bir bluz dedi. ( i )   Zeki yutkundu sıradan dediği memelerinin üst yarısını ortaya çıkartacak kadar açık giysi idi. Oda o zaman kendisi gelip seçsin dedi. Bende bak o olabilir dedim. Ertesi günü Nuray ben oradayken geldi. Üzerinde o dekolte dediğimiz bluz vardı. Selam sabahtan sonra zekiye bakalım sende ne açık giysi şeyler varmış dedi. Bende üstündeki değil mi dedim. Oda ayol bunu zekinin tesettürlü hanımı başörtüsü altında giyiyor ne var bunda dedi.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder