28 Ekim 2014 Salı

Kankam Beni Spor Salonunda Sikti

Arkadaşım ile birlikte spor salonuna yazılmıştık her akşam beraber gidip vücudumuzu geliştiriyorduk. Geç saatlere kadar spor salonunda kalırdık ancak arkadaşımın kalçaları o kadar güzeldi ki sırf sadece onun kalçalarına bakmak için spora gidiyordum o ise kilo Avermek için o kadar güzel bir yüzü vardı ki anlatamam benim gibi sakallı değildi yüzü tıpkı bir genç kız gibi pürüzsüzdü.Yorgunluktan ayakta bile duramıyorduk ancak ağırlık kaldırmaya devam ediyorduk arkadaşım ağır olduğu kaldıramadığı ağırlığı yardım etmemi istedi arkasına geçerek nasıl yapacağını gösteriyordum zevkten sikim kalkmaya başlamıştı ama arkadaşıma belli etmek istemiyordum biraz daha devam ettikten sonra o kadar ter akmıştı ki duş almak için kabinlere gittik duş aldıktan sonra ikimiz de külot ile odaya gelmiştik önümde eğilince dayanamayıp sikimi değdirmeye başladım o kadar zevk veriyordum ki büyük ihtimal oda zevk alıyordu sesini çıkartmadı dönüp dudaklarımdan öpmek istedi ancak ben istemedim önümde dizleri üzerine oturarak külotu mu indirerek sikimi yalamaya başladı o kadar güzel yapıyordu ki artık erkekler den zevk almaya başlamıştım kafasından bastırarak sikimi iyice ağzının içinde sulanmasını sağlamıştım arkadaşımı yere yüz üstü yatırarak sikimi ıslatıp üzerine çıktım sikimin kafasını ilk başta soktuktan sonra ikinci kez sokuşum biraz sert oldu arkadaşımın canı yanmış olmalıydı ki dur yapma dedi ayağı kalktık öyle yapmayalım canım yanıyor dedi bende tamam dedim.Ayağa kalkıp oturma yerlerine kafasını koyarak götünü dik konuma getirdi arkasına geçerek bu sefer sikimi tekrar ıslatıp arkasından götüne girecek şekilde sikimi soktum o kadar iyi gidiyorduk ki arkadaşım kendini kaybetmişi ben öylece duruyordum sikim içerisinde kaybolup geri geliyordu zevkten çılgına dönmüştüm kollarını sıkıyordum arkadaşım artık inlemeye başlamıştı dayanamadım ve içine boşaldım ayağı kalkıp sikimi tekrar yalamaya başladı duş almak için tekrar kabinlere gittik bu sefer beraber duş alıyorduk iki eli ile sikimi okşayıp duruyordu sikim hiç inmiyordu dayanacak gücüm kalmamıştı ve duştan çıktım içeri gidip üzerimizi değiştirdikten sonra evlerimize dağıldık o günden sonra erkekler ile ilişkiye girmek bana daha çok zevk veriyordu…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder