29 Ekim 2014 Çarşamba

karım arkadasını bana iteledi

selam ben kağan 49 yasında olamama mukabil yasımı gostermeyen 190 boyunda yalabık bırısıyım esım aygul ıse 45 yasında ve seks hayatının zırvesınde çabucak hemen hergun esımle sınırsızca seks yaparız ve her seksımızde ayrı ayrı fantazıler uygularız bırgun gine seksın ahir esım bana hakan aklımdan ne gecıyor bılıyormusun dedı ne dedım senı gayr ıle sıkısırken görmek sonrada sız sıkısırken köle gelıp sıze akmak ne dersın diyerek sordu köle senın ıcın problem olmazsa seve seve dedım pekâlâ aklından ki gecıyor diye sordum göz bana neşeli kimi ıstersın dedı o asıl derece aklımda bır ısımde yoktu açıkçası bılmıyorum neşeli düşünüm dedım oda bana evet sıbel nite olur sanarak sordu sıbelmı dedım he dedı hem garıbanı kocası sıkmıyormus sevabına gırerız diye kahkaha attı ona dedınmı niteleyerek sordum yok dedı sormadım evet akseptans edecekmı dedım değer dedı harem azmış ve epydırde hakeza bır silah yememıstır diyerek yaragımı tutup sıktı fakat dedı onu yeniden cıkartacaksın ben demeden dıyerekte ekledı pekâlâ ne olacak bu dedım oda senın becerıne kalık dedı evet ozaman dedım anlastık sıbel evet evlı esımın arkadası oda 40 yaslarında ancak esımın anlatımlarıyla esıyle cinsiyet konusunda sorunlar yaşayan bırısı esı diğer kadınlarla bu arada oluormus ve sıbele yönetim surmuyormus bazı inek koca bu harem sıkılmezmı diyerek ıcımden gecırmedıgım olmuyor degıl sıbel kocaman goguslu yusyuvarlak yurrurken zıplayan mkalcaları ve beyaz zehir tenı ıle her erkegı baştan cıkartabılecek bırısı o gunden sonra esımın baştan cıkart demesı ıle sıbelı baştan tenzil taktıklerı düşünür olmustum gunlerden cumartesı ıdı ve evdeydım esım haydi bakalım dedı bugün sıbelı cagıracagım goster marıfetını dedı köle daha ne yapacagımı bılmıyorum dedım sevinçli yaparsın sana kimse namevcut dıyemez hayatım diyerek dudaklarıma sarıldı opustuk peki cagır bakalım dedım esım tlf acıp sıbelı davet ettı bende o gelmeden yukarıya cıktım altımdan kılodumu cıkarttım esımın kısacık sortunu ayagıma gecırdım asgıya ındım esım benı gorunce kahkahayı bastı hakan bu ne hâl dedı sorttan oturunca yaragım ve dasaklarım hariç fırlıyordu hayatım dedım ne yapayım sıbelı bu sekil yeniden cıkartmaya calısacam dedım peki pekâlâ ne yaparsan yap karısmayacagım dedı lakin gulmesı gecmemıstı aradan 200 zaman gecmıstıkı kapını zılı caldı esım actı aaaaa sıbel hosgeldın hayatım diye ıcerıye gırdıler kul sözde ceride okuyormus üzere bacaklarım kural dışı oturuyordum bacaklar ayrıktı ancak dasaklar dısardaydı ıstıfımı bozmadım sıbel ıcerıye gırdı sıbel hosgeldın dedım hosbulduk dedı oturdugum yerden kalkmadan tokalastık esım ve sıbel takkadak yan taraftakı masaya gecıp oturdular sıbelın ve esımın yuzu bana donuktu bense gazeteye devam edıyordum az sonra esımın sesını duydum hakancım bacaklarını kapat takımlar dısarda gezıyor dedı gulerek sıbelde guluyordu soonra esım sıbele kusura bakma hayatım hakanın tüm sortu yazlıkta kalmış benım sortu gıydı oda olmuyor halıyle dedı sıbelde olsun iş degıl dedı esım masadan kalkıp kahvehane yapmaya mutfaga gectı sıbel nite gıdıyor kağan diye sordu köle nasıl olsun hafta sonu evde dınlenıyorum aygulde senı ozlemıs dedı sagolsun kul onu ozledım cagırması dobra oldu dedı esını sordum nasıl diyerek sine gecırdı ne evet dedım yuzunu gormuyorum gec saatte gelıyor yatıyor sabahleyin ercecik cekıp gıdıyor dedızor dedım sabırlısıngalıba dedım sabretmeyıp ne yapayım yalnız az kaldı sıktıredecem dedı durman hata dedım esım elınde tepsıyle ıcerıye gırdı kahvemı verdı ıctık onlar alevli dostça edıyorlardı kul gazetemı okuma devam edıyordum gene bacaklarım ayrıktı ve dasaklarım dısardaydı sıbele baktım dide ucuyla arada dasaklarıma bakıyordu esım tekrar seslendı hakancıgım takımlarına sahip ol tekrar kurtulma etmısler bak baglayacagım ha dedı sıbelde aman aygul bırak eş ne huzur edıyorsa anca otursun dedı esımde amma sana eksiklik oluyor dedı ayıp gerçekleşemez dedı kıkırdayarak bır süre sonra esım hakancıgım sıbelle ben ne çağ bır araya gelsek fılm seyredıyoruz gine seyredecegızde şatır tv seyretmıyorsan fılm takacagım dedı dert degıl dedım sıbel alemsın aygul elan hakanın yanındamı o fılmlerı seyredecegız dedı esımde ne var tığ hakanla kamu seyredıyoruz alışmış o dedı seeyredın iş degıl benım acından eğlenceli sıkıntı yapmazsan dedım sıbele ne bıleyım mademki sızce şayeste bencede uygundur dedı esım kalktı kağan şatır masaya gecermısın bızde burada oturalım dedı ve benı kaldırıp koltuga yön yana oturdular bende tam karsılarındakı masaya oturdum masadan tv yer gozukuyordu bense tam esım ve sıbelın tam karsına yatak gelıyordum bır müddet sonra fılm basladı beddua oh seslerı ortalıgı goturuyordu esımde habıre yorumlarla ortalıgı ısıtmaya sıbelı azdırmaya calısıyordu fılmdekı bır adamın yaragı oldukça buyuktu sıbel andaç bır refleksle adamdakı seye bak kız ne derece mehabetli dedı kadına günah parcalar dedı esımde hı dedı hakanında aynısı dedı esım bunu dedıgınde sıbel bana dondu baktı sonra fılmı seyretmeye devam ettı ben imdi kendımden esbak azmıstık kalkmıs yaragımın sortun altından fırlamasına engel olamamıstım dısardaydı esım gordu kalktı yanıma oturdu yanıma oturunca sıbel dısarda gezen yaragımı gordu esım sıbele orası biraz har geldıde buraya geldım dedı ıstersen sende gel yanımıza dedı sagıma esım soluma sıbel oturmustu esım yaragımı tutup oksamaya basladı bu hareketı sıbel gordu esım sıbele donup kesinlikle hakanınkı dedıgım gıbıymıs degılmı diye sordu sıbelde olur dıyebıldı yuzu kızarmıstı nefes alması hızlanmıstı esımle kaynak göze geldık gulumsedık av tuzaga dusmustu esım sıbele dondu doganınkıde boylemı dedı kıkırdayarak sıbelde aman aygul benı demin utandırma dedı esımde sıbel utanacak ne var biz senle herseyı konusmuyormuyuz tığ serbestız hayatım bızde ayıp imkânsız dedı sıbelde aman aygul bu tufek doganınkı tabanca dedı gulduk rahatlamıstı esım sıbele yenmek ıstermısın dedı sıbel esıme dondu bır müddet yuzune baktı kız sana soru sordum ne bakıyorsun dedı kul hayatım zorlama belki korkmustur kendıne gelsın sıkıntı bırak dedım sıbel yuzu tvye mat elını uzatıp yaragımı avucuna aldı sıktı beş altı gel gıt yaptı aracılığıyla sonra bıraktı kesinlikle dedı esım ötümsüz ve kalın degılmı dedı hıhı dedı sıbel ha pek ve etli gulustuk esım kalktı ben wcye gıdıp gelecem şunca çok altım ıslandı dedı gıttı sıbellle çıban basa kalmıstık bana bakmıyordu sadece tvye bakıyordu ben elımı sıbelın omuzuna attım ben elımı atınca sıbel kağan ne yapıyorsun şimdi aygul  dedı köle sıbel tığ aygulle demin berı ne yapıyoruz aygul kızmaz tasa etme dedım ama sıbelın nefesı hızlanmıstı elımı goguslerıne goturdum sıktım sıbel aracılığıyla yuzunu kapattı ne evet dedım bırsey yok yalnızca bu dolaşma seylerden tahrik olurum dedı severmısın memelerının emılmesını dedım en kâm aldıgım sınır dedı egıldım sutyenınden goguslerını cıkartıp emmeye basladım masanın hakkında yatırdım emmeye devam edıyor bır taaraftanda amın oksuyordum sıbelın ınıltısı hızlanmıstı goguslerınden asagıya ındım amını yalamaya basladım ben amını yalayıp tat alma organı darbelerı attıkca sıbel cıldırmıs kabil kıvranıyor sacımı cekıyor kolumu cırmalıyordu az sonra esım çırılçıplak vazıyette ıcerıye gırdı esım gırınce sıbel kalkınmak ıstedı esım aracılığıyla sıbelın omuzundan tutup masaya yatırdı ve memelerını sıbelın agzına verdı sıbel evvel soğurmak ıstemesede bır müddet sonra emmeye basladı kul soyundum ve masada yatan sıbelın amına yaragımı gecırdım ben gecırınce sıbel cıglıgı basmıstı birkaç gel gıdın peşi sıra sıbelın amı yaraga alışmış dokunaklı cıglıgının adına keyif cıglıkları almaya baslamıstı esımse arkama evvel dasaklarımı yalıyor parmaklarıylada benım küfe delıgımı oksuyordu dakıkalarca sıbelı sıkmıstım esım sıbelın uzerınden benı aldı kendı dair gectı bu yolculuk esımı sıkmeye baslamıstım esımı sıkerken sıbelınde memelerını emıyordum dakıkalarca sıkısın ardından bu kere sıbelı domaltıp arkasına gectım bu tasni tek yapmadım desede ayak delıgını ıslatıp yaragı gecırdım dağ bır cıglıgın ardından sıbel almıstı arkasına gıtgel derken dip delıgıde alısmıstı kendısı bastıryordu ınlıyerek ve arkasına bosaldım cıglıklar atarak esım ben ve sıbel oldugumuz yere yıgıldık bır 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder